Sidorhttp://lasaskrivasamtalalara.blogspot.se/2014/10/hej-marcus.html#comment-form

onsdag 22 oktober 2014

Förutsägelse om ”Solstorm”

Förutsägelse om Solstorm

När jag ser omslaget ”Solstorm”, kan jag se många färger en röd, blå, vit och lite purpur. Jag kan också se man som tar i en snöskoter på isen. Jag tycker man är i Kiruna och den röda dimman är ett norrsken.
Den röda dimman verkar attackera mannen i snöskotern. Dessutom ser den röda dimman ut som blod, det som gör mig rädd och luddig.

Jag ser fram emot att läsa boken. Eftersom jag är intresserad av norrsken och thrillers (jag ser aldrig norrsken även om jag bor i Luleå.)
Jag ska också titta på film på fredag. Det ska bli spännande.


1 kommentar:

  1. Kul att det ska bli spännande att läsa boken. Glöm inte att bok och film kan skilja sig lite åt. Vi ses på måndag.

    SvaraRadera