Sidorhttp://lasaskrivasamtalalara.blogspot.se/2014/10/hej-marcus.html#comment-form

måndag 13 oktober 2014

Brev till Marcus


Jag blev väldigt inspirerad och rörd av berättelsen om dig. Jag heter Jinwon studerar svenska i vuxenutbildning.

Jag tycker att du har bra familj och kompisar eftersom de hjälper och uppmuntrar mycket dig.
Jag blev inspirerad mycket av dig för att du kämpar mycket att överkomma ditt problem och ha positiv själ.
Jag undrar om varför du studerar i civilingenjör. Finns det någonting specielle inledning att studera i civilingenjör?

Vad vill du göra något specielle i framtiden? Jag rekommenderar dig att resa till andra landet. Att resa till andra landet göra dig upplevelse många underbara saker. tex  olika kulturen och träffa många människor från rund om i hela välden.

Hoppas att allt går dig väl i framtiden.

Hälsningar

Jinwon 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar