Sidorhttp://lasaskrivasamtalalara.blogspot.se/2014/10/hej-marcus.html#comment-form

måndag 15 september 2014

Val av bok om ´Áll in av Emma Igelström´

Val av bok om ´Áll in av Emma Igelström´


Jag har valt boken ’ Áll in av Emma Igelström´ eftersom jag aldrig har hört talas om henne. Jag vet redan vem Zlatan är och har även läst hans bok, och jag vill läsa en ny bok.
När jag läser om baksidan på boken blir jag intresserad av hennes liv plötsligt. Hon hade många problem i sitt liv, men hon överkom och hittade sitt sätt och sin väg att våga leva sitt liv. Jag vill lära mig om hur man överkommer när vi människor har hemska problem.
Mina förväntningar om boken är att den kommer att handla om hennes karriär och privatliv. Jag tror att boken är gripande och sorglig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar