Sidorhttp://lasaskrivasamtalalara.blogspot.se/2014/10/hej-marcus.html#comment-form

tisdag 16 december 2014

Solstorm -Omslaget.

solstorm omslaget






På denna bild kan vi se en brinnande kyrka, det betyder att det är en korruption av kyrkan och den stora elden ger en farlig effekt till folket. Att så många människor går på dessa gudstjänster och skänker pengar till den, köper Viktors bok och går på hutlöst dyra "mirakelkonferenser". Viktor är en hycklare. Han hade våldtagit en liten flicka som heter Sara. Pastorna samlade stora pengar på människors tro. Men de försöker dölja sanningen om Viktor. Dessa människor är vargar utklädda till lamm. De är riktiga hycklare och falska människor. Helt ärligt så var jag arg och besviken över denna bok, eftersom jag tror att många människor ska anklaga kristenkyrkan för att vara dålig efter att de har läst om denna bok.
Tyvärr så finns det många dåliga kyrkor i hela världen. Jag visar denna bild, eftersom dessa korrupta kyrkor skulle brinna och försvinna för människor.
Dessutom vill jag säga till människor i kristet perspektiv. ”vi måste tro på endast Gud, tro inte på att människor kan utföra mirakel. Akta er för hycklare.

Jag tycker att denna bild passar bra för omslaget för att förklara handlingen i boken.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar